Het is inmiddels al weer 6 maanden gelelden dat ik Geisha heb gekocht.
We hebben ups en downs gehad, mede door 2 verhuizingen. Nu staan we eindelijk op onze plek. Geisha is van de manege naar 24/7 buiten op een hit actiefstal gegaan. Heerlijk heeft ze het hier!
Ze kan lekker doen wat ze wilt en vind het werken daardoor een stuk leuker!
Mijn vorige topic dat van ons bij HAW was geen succes. Geisha gooide erg met haar hoofd en drukte haar rug weg. Het was geen doen meer dus ik toen heb ik besloten har even "stil te zetten" wat betreft het rijden. 6 weken heeft ze niet veel hoeven doen. Na 3 weken op de nieuwe stal, wilde ik wel weer een lesje wagen. Dit keer van een andere instructrice waar ik heeel blij mee ben!
Inmiddels gooit zij niet meer met haar hoofd, zijn we aan het werk met de dubbele longe waardoor ze haar achterhand er al meer onder plaatst, en zijn er zelfs stukjes nageeflijkheid.
Ik heb wel getwijfeld om een nieuw HAW topic te maken, maar ik doe het toch!
We rijden nu ongeveer 2 keer in de week en trainen 2/3 keer aan de dubbele longe. (op aanraden van de chiropractor)
Ik ben heel benieuwd naar de reacties, hou het lief.. Er is nog heeeel veel werk aan de winkel maar het is puur even een beeld van hoe het nu gaat in tegenstelling tot het vorige topic. (Ik weet niet hoe ik het vorige topic quote).
Tips zijn uiteraard welkom!
Paspoortje
Geisha Khan
Arabisch volbloed
3,8 jaar
1.49

Stappen

Oke, in de volte stuur ik nog heel overdreven, uiteraard ook met been en zit maar hier zag ik dus dat mijn hand haast bij mijn been ligt. Slecht!

Een galopje.

Ik moet echt proberen om contact te houden. Die teugels

Uitstappen

Ik ben benieuwd. Ik ben in ieder geval al trots op haar dat ze het nu zo goed doet en het werk echt weer leuk begint te vinden.