Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Urbiezira schreef:Ik vind ook dat het zou moeten kunnen hoor, zeker als je rekening houdt met de anderen in de bak. Ik heb het ook een aantal keer gehad, paard loopt te klieren en wil steeds harder dan dat ik wil, nou, dan ga ik ook wel even op mijn eigen gelegenheid een keer hard. Jij wil hard? Dan gaan we ook. Tuurlijk let je op of dat allemaal gaat in de bak, maar tot nu toe alleen nog maar begrip gehad van mensen.
Blijheid schreef:Gewoon flink voorwaarts rijden heb ik geen problemen mee, als je niemand in de weg rijd en je gewoon aan de voorrangsregels blijft houden. Maar als iemand in mijn ogen echt te ver gaat (niet 1 tik geven maar blijven slaan, doorjakkeren als het paard al drijfnat en op is oid) dan zeg ik er wel wat van
Delaja schreef:Urbiezira schreef:Ik vind ook dat het zou moeten kunnen hoor, zeker als je rekening houdt met de anderen in de bak. Ik heb het ook een aantal keer gehad, paard loopt te klieren en wil steeds harder dan dat ik wil, nou, dan ga ik ook wel even op mijn eigen gelegenheid een keer hard. Jij wil hard? Dan gaan we ook. Tuurlijk let je op of dat allemaal gaat in de bak, maar tot nu toe alleen nog maar begrip gehad van mensen.
Deze gedachte dus precies! Maar ik was volgens die mevrouw gestoord dat ik dat aan de verzorgster vroeg met andere paarden erbij...
Lumea schreef:Blijheid schreef:Gewoon flink voorwaarts rijden heb ik geen problemen mee, als je niemand in de weg rijd en je gewoon aan de voorrangsregels blijft houden. Maar als iemand in mijn ogen echt te ver gaat (niet 1 tik geven maar blijven slaan, doorjakkeren als het paard al drijfnat en op is oid) dan zeg ik er wel wat van
Eens![]()
Ik weet niet hoe de situatie was en wat je precies bedoelt met aanpakken, maar ik vind het gewoon kunnen hoor. Wat willen ze dan? Een flink irritant paard dat alleen maar bokt en gek doet in de bak? Waarschijnlijk hebben zij hier dan uiteindelijk meer last van dan dat jij je paard even aanpakt en het daarna weer hanteerbaar is. Zolang je ze niet in de weg rijdt en het niet te lang doorgaat moet het kunnen.
Delaja schreef:Urbiezira schreef:Ik vind ook dat het zou moeten kunnen hoor, zeker als je rekening houdt met de anderen in de bak. Ik heb het ook een aantal keer gehad, paard loopt te klieren en wil steeds harder dan dat ik wil, nou, dan ga ik ook wel even op mijn eigen gelegenheid een keer hard. Jij wil hard? Dan gaan we ook. Tuurlijk let je op of dat allemaal gaat in de bak, maar tot nu toe alleen nog maar begrip gehad van mensen.
Deze gedachte dus precies! Maar ik was volgens die mevrouw gestoord dat ik dat aan de verzorgster vroeg met andere paarden erbij...
SaarMisty schreef:Misschien begrepen ze je niet goed. (Waarom je hem door liet lopen) En zagen zij het alleen maar als een paard een tik geven en laten 'rennen'.
En iedereen rijd op zn eigen manier, als je er geen andere mee lastig valt kan het gewoon hoor.

) en dan pak ik haar wat strenger aan. Als iemand zegt dat ik het fout doe of normaal moet doen dan stap ik af en laat hun opstijgen.