Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shariell schreef:Hoe vaak rijd je? echt druk of is het gewoon een snelle looppas ?
probeer haar bezig te houden tijdens het inrijden vaak als je haar wat meer loslaat worden ze uitszichzelf wel wat kalmer
mariekekroon schreef:als het maar een klein beetje helpt kan dat al schelen
ga jij zelf ontspannen naar een wedstrijd? anders kan het ook nog zijn dat jou spanning je paard ook gespannen maakt
Marcella schreef:Hoeveel brok en buiten kom je pony.
Marcella schreef:Tja dus zeer waarschijnlijk is het op te lossen door te zorgen dat je pony overdag gewoon lekker naar buiten kan.
LOLLYYwood schreef:Is ze enkel druk bij het inrijden op wedstrijd?
Lot__Marint schreef:Marcella schreef:Tja dus zeer waarschijnlijk is het op te lossen door te zorgen dat je pony overdag gewoon lekker naar buiten kan.
Waarschijnlijk wel, maar de manege wil niet meer dat ze deze tijd naar buiten gaan anders gaat het land kapot. In de zomer (toen mochten ze naar buiten) Was ze nog een klein beetje druk, maar viel nog mee, had haar makkelijker in controle. En in de winter (nu ze niet naar buiten mogen) Wordt ze inderdaad drukker, maar aangezien ze niet naar buiten mag nu.. heb ik geen hoe ik het kan oplossen..
doemaar schreef:Oornetje een idee tegen de geluiden.? Je schijnt ook homeopatische middeltjes te hebben waardoor het paard relaxter wordt..

er bestaan wel van die 'hoesjes' voor over de oren, waar je dan je oornetje nog extra overdoet LOLLYYwood schreef:ik zou geen watten in de oren proppener bestaan wel van die 'hoesjes' voor over de oren, waar je dan je oornetje nog extra overdoet