Ik vind het eigenlijk best spannend
om een topic te openen, maar ik ben benieuwd naar jullie mening, ik zit er niet op te wachten om afgekraakt te worden, dus houd het a.u.b. normaal
Luna heb ik in Augustus zelf zadelmak gemaakt, na een ongelukje zijn we lekker aan het werk gegaan! Wij hebben ook les!
Luna vind het heel moeilijk om voorwaarts neerwaarts te lopen, als ze namelijk aan de teugel loopt heb ik bijna niks in mijn hand (dat is normaal gesproken goed!!) maar dit resulteerd er wel in dat ze in het krulletje blijft lopen en het er moeilijk uit te rijden is! Ik zie haar het liefst met haar neusje op de grond, hier zijn we dus druk mee bezig! Mijn instructrice helpt me hiermee, aangezien het een kwestie van tijd is, en het niet 1, 2, 3 gebeurd is hoop ik dat jullie het kunnen begrijpen! We zijn nu dus bezig met haar op de achterhand te krijgen en haar zo meer naar m'n hand te rijden, mevrouw is van zichzelf liever lui dan moe dus het is hard werken, niks mis mee natuurlijk!!

Ik ben veel bezig met overgangen en tempowisselingen, tegen het eind van het rijden merk ik dat ze iets wil zakken (met haar neusje er nog niet uit
), hier maak ik dan ook gebruik van, echter wil dit aan het begin echt niet lukken!Ze begint al meer te zakken, dus ik ben zeer tevreden!! Ik heb helaas geen foto's van dat ze naar beneden loopt
Ik ben benieuwd of jullie nog geweldige tips hebben, die ik kan gebruiken!
Zo reden we in augustus rond!

Dit was in september, hier was ik veel teveel met de voorkant bezig, mevrouw was ook vre-selijk aan het puberen en wilde natuurlijk absoluut niet wat IK wilde
wat regelmatig resul-teerde in rode hoofden!
Dit zijn foto’s van afgelopen weekend

Volgens mij is dit een overgang van stap naar galop, aangezien de volgende foto een galop-foto was

In galop zijn we ook bezig met tempowisselingen

Durf ik het??
JA! Opbouwende kritiek is namelijk alleen maar goed, daar moet je van groeien!
Bedankt voor jullie goede tips!!