FemkeMarije schreef:Leuke Haf! Heb er zelf ook 1, van vier, is (helaas) wat kleiner dan de jouwe denk ik, en jouw haf heeft een mooie hals voor een Haf, niet zo kort&breed, zo naar het lijkt.
Wat ik zie is het volgende: Je knikt je polsen behoorlijk in, met name zichtbaar op foto 7 en 8, waardoor het lijkt alsof je hem op die manier naar beneden probeert te werken. Kan ook komen doordat je teugels wat aan de lange kant lijken. Op de draf foto's stapt hij met zijn achterbeen niet over de afdruk van zijn voorhoef. Deze punten komen op meerdere foto's terug, waardoor ik het gevoel heb dat je hem teveel op de teugels rijdt, in plaats van vooruit te rijden en hem je hand op laten zoeken. Het is heel moeilijk om dit vanaf een foto te beoordelen, maar ik zou hem op basis van deze foto's meer naar voren gereden willen zien worden. Vanuit ontspanning en een lage lijn (rugspieren lang, achterbeen actiever) naar je hand toe rijden zeg maar...
Je houding lijkt verder wel goed, op het naar beneden kijken (wat ik zelf dus ook altijd doe) na, en het lijkt alsof je je bekken iets meer zou mogen kantelen. Maar met die bolle jas aan kan ik 't niet helemaal goed zien. Succes met je knapperd! Ben benieuwd naar je vorderingen, heb je les?
Ik volg volledig FemkeMarije!!
Wel zou ik een cap dragen meid. Mijn merrie is zelf ook doodbraaf en ook ik draag ook steeds een cap. Als je ooit iemand moet bezoeken in het ziekenhuis (die ook met een doodbraaf dier) een ongeval heeft gehad en ik coma ligt, piep je wel anders
Er kan jullie steeds iets overkomen. Al glijd die uit of valt ie..
Voor de rest zijn jullie goed bezig maar hou de voorwaarts, neerwaarts in gedachten met voldoende activiteit.