ik wil graag jullie menig hebben .....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mloes schreef:Tiepfoudt schreef:Mag ik vragen waarom het filmen uitdraaide op ruzie?
Je kan het topic wel terug vinden bij haar eigen berichten
Tiepfoudt schreef:Oh zo. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het maken van het filmpje zelf was uitgelopen op ruzie. Blond.
Meis, vergeet lekker alles wat er in dat vorige topic is gezegd. Je rijd echt niet zo beroerd als sommigen daar beweerden, trek je er niks van aan en heb lekker plezier met je pony. Of je nou een keertje zonder zadel rondhobbelt en daarbij een huppel sprongetje mee pakt, jij zit je pony echt niet dramatisch in de weg dus daar krijgt hij niks van en daar word jou houding niks slechter van. Van les is ook nog nooit iemand slechter van geworden, dus neem gewoon af en toe een lesje en werk dan aan de punten die de instructeur je meegeeft, dan komt het helemaal goed met jou en je haflinger.
Mooi en lief, braaf beestje trouwens! Veel plezier met hem.

Dus zulke topics hebben gewoon geen zin. aerdenhout1 schreef:Beste TS... ga je eens meer inleven in een paard! Ik heb in stomme verbazing je filmpje van het gesloten topic bekeken en bij mij zou je nooit meer op een van mijn paarden komen! Je houding is redelijk, maar hoe jij met een al oudere pony omgaat is niet netjes! Het gaat alleen om jou plezier en je houd weinig rekening met je paardje! Vooral dat stukje... mijn zadel moest gemaakt en hij had zijn eigen hoofd stel stuk gemaakt, dus ik heb maar een ander hoofdstel en bit in gedaan want ik wou rijden, daarom reageerde hij niet zo goed,schiet bij mij in het verkeerde keelgat!!
Het is een levend dier met gevoel en geen fiets of auto die je kan af raggen!
Nee, jij moet nog heel veel leren over hoe je met een paard omgaat.
Sorry dat ik best streng ben, maar ik hoop dat het kwartje wel valt!