Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en inmiddels heeft het rijden zich toch wat meer ontwikkeld in de richting die jij beschrijft..
Jolandaa_ schreef:Leg mijn paard maar eens uit wat zijn natuurlijke loop is dan. De mijne staat het liefst stil.
Ik wil dolgraag niet iedere pas hoeven aan te sporen maar mevrouw blijft niet constant. Met de zweep blijven tikken tot ze het wel doet heeft 2 stappen zin. Ze valt weer terug. Misschien omdat ze van mij boven haar basis tempo moet lopen.
Ik rijd een tinker, een met een gouden karakter maar met de looplust van een bejaarde. Ook buiten loopt ze traag.
Als iemand een goede tip heeft. en haver is niet de oplossing dan word ze hysterisch.
Met mijn les is niets mis, momenteel focussen we op hoe ik mijn schouder niet vast moet zetten. Heb fysio hiervoor deze blokkeerd vaak. Maar zodra dat goed gaat en we verder gaan op een ander onderdeel lijkt het of mn pony het andere al weer vergeten is.
xJess schreef:Jolandaa_ schreef:Leg mijn paard maar eens uit wat zijn natuurlijke loop is dan. De mijne staat het liefst stil.
Ik wil dolgraag niet iedere pas hoeven aan te sporen maar mevrouw blijft niet constant. Met de zweep blijven tikken tot ze het wel doet heeft 2 stappen zin. Ze valt weer terug. Misschien omdat ze van mij boven haar basis tempo moet lopen.
Ik rijd een tinker, een met een gouden karakter maar met de looplust van een bejaarde. Ook buiten loopt ze traag.
Als iemand een goede tip heeft. en haver is niet de oplossing dan word ze hysterisch.
Met mijn les is niets mis, momenteel focussen we op hoe ik mijn schouder niet vast moet zetten. Heb fysio hiervoor deze blokkeerd vaak. Maar zodra dat goed gaat en we verder gaan op een ander onderdeel lijkt het of mn pony het andere al weer vergeten is.
Ik rijd ook wel eens een tinker met de looplust van een bejaarde. En wat bij hem heel goed helpt is gewoon 1x been, geen reactie, harder been, nog geen reactie, echt een flinke tik. Na 2 rondjes heeft hij het door, en reageert geweldig op m'n been. (zonder sporen)
)