Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stolz schreef:Misschien eerst leestekens plaatsen en de spellingsfouten eruit halen?
Dan zal ik de moeite nemen om de tekst door te lezen.
Groeten!

RiderLiza schreef:Stolz schreef:Misschien eerst leestekens plaatsen en de spellingsfouten eruit halen?
Groeten!
Neem anders even de moeite het onderschrift van de TS te lezen...... THINK before you judge.
Ontopic; les lijkt me een heel goed plan. Lekker veel balkjes draven etc totdat jullie allebei rustig en vertrouwd zijn met balken
mingming schreef:Heb je een rijbak aan huis? Want dan zou je een privé instructrice kunnen laten komen, die helpt je opweg, en daarna kun je, als je het niet meer wil, stoppen met de lessen en zelf verder door gaan!
mingming schreef:Ik neem aan dat je graag les van hem wilt omdat hij zo goed les geeft? Misschien kan hij je dan iemand aanraden (voor later dan, als je wel gaat springen).
valerie2012 schreef:mingming schreef:Ik neem aan dat je graag les van hem wilt omdat hij zo goed les geeft? Misschien kan hij je dan iemand aanraden (voor later dan, als je wel gaat springen).
ik wil inder daar graag les van hem omdat sowieso goed les geeft. En hij weet zelf ook dat graaf les van hem wel. Maar bij club zijn al die lessen die hij geeft veder dan ik ben met me paardje. Ik ga sowieso wel les nemen bij de club. Als ze oud genoeg is.
valerie2012 schreef:mingming schreef:Ik neem aan dat je graag les van hem wilt omdat hij zo goed les geeft? Misschien kan hij je dan iemand aanraden (voor later dan, als je wel gaat springen).
ik wil inder daar graag les van hem omdat sowieso goed les geeft. En hij weet zelf ook dat graaf les van hem wel. Maar bij club zijn al die lessen die hij geeft veder dan ik ben met me paardje. Ik ga sowieso wel les nemen bij de club. Als ze oud genoeg is.

Silly_Woman schreef:Je zegt zelf dat hij volgens JOU geen prive lessen geeft.
Gewoon als vriendelijke bedoelde tip;
Vraag het hem gewoon eerst even voordat je aannames doet die misschien helemaal niet waar zijn.
Wanneer je een beer op de weg tegen komt moet je er mee om leren gaan. Maar vooraf al beren op de weg denken is nog niemand wijzer/beter van geworden
Maar super veel succes ermee!
! valerie2012 schreef:Stolz schreef:Misschien eerst leestekens plaatsen en de spellingsfouten eruit halen?
Groeten!
lees onderschrijft.