ik weet vooral dat ik de lijn niet te lang moet doen (waar ik wel de neiging naar heb) zodat ik soms ineens het touw omhoog moet houden omdat ze er anders in gaat staan én op de een of andere manier moet ik er nog voor gaan zorgen dat ze stelling naar binnen krijgt, maar dat gaat me wel lukken denk ik 
Zo liep ze erbij in afgelopen maart, daar heb ik het zelf al heel erg fout laten gaan door veel te weinig in te grijpen als ze ging bokken.
En dan in mei.. hier was het dus heel erg uit de hand gelopen en werd ze eigenlijk gewoon echt gevaarlijk (je ziet haar ook op een gegeven moment naar mij toe stormen én ze steigerde soms zelfs)
Naja, toen het dus zo erg was ben ik begonnen met heel voorzichtig proberen opnieuw op te bouwen en héél erg consequent zijn, en dat hielp echt goed! zo liep ze er in juni bij:
Maar daar zat er echt nog heel veel spanning in vind ik zelf, maar dat wordt nu eigenlijk steeds minder

Dit is hoe ze het nu doet, er zijn vast nog veel verbeter punten maar ik denk dat we al ver zijn gekomen vergeleken met een aantal maanden geleden

Ze loopt overigens in het begin altijd een beetje gevoelig, dat is gewoon stijfheid naarmate ze bezig is gaat dat weg
Ik ben benieuwd wat jullie nog allemaal aan verbeter punten voor me hebben, want ik heb longeren een beetje aan mezelf geleerd (heb ooit een keer les gehad) dus ik denk wel dat er nog een aantal dingen zullen zijn die ik niet goed doe
) 
ik heb nou wel een keer stieken heel los bijgezet alleen wel zo los dat het nog nergens voor hielp