Het betreffende meisje zat voorover, had de handen zoals mijn instructie dat noemt, op "kinderwagen stand" en was maar aan het zagen in de mond van de pony. Het ergste was echter Adelinde die maar riep van goed zo goed zo, 95% bij mij in de omgeving zit de pony`s- paarden in de mond om te zagen en er is niemand die er iets van zegt, geen instructie(doen het meestal ook) en geen jury`s( doen het meestal ook zelf).
Ik hoorde iemand zeggen; ja dat komt de KNHS vandaan, daar word er ook niets aan gedaan.
Ik zie mensen bij mij in de omgeving lesgeven, waarvan ik denk, hoe is het mogelijk dat die lesgeven en vooral hoe is het mogelijk,
dat niemand er iets van zegt. Hoe kan iemand die zelf amper durft te springen, les geven in springen. Hoe zal z`on persoon nu weten wat afstanden zijn, wat plaatsen is.
hier hetzelfde verhaal... onwetendheid = onkunde maar niet bewust
kijk eerst naar het verhaal erachter en oordeel dan.
het meisje zit gewoon in onbalans, daarom bewegen haar armen mee. Teugels hangen continu in boogjes, kind drukt der hand niet naar beneden en loopt echt niet in de bek te trekken. Bovendien hoorde ik adelinde er regelmatig wat van zeggen.