2 weken terug heeft hij een check-up van de osteopaat gehad, en heeft daarna een weekje vakantie gehad. We zijn nu weer lekker rustig aan het opbouwen, en zorgen er vooral voor dat we lekker in ontspanning kunnen rijden.
Zelf heb ik niet heel veel rij-ervaring, op de grond heb ik meer voeten in de aarde, maar het rijden is ook belangrijk, en dat moet dus ook gebeuren!
Waar ik zelf vooral op moet letten:
- Hakken niet optrekken
- Schouders iets naar achteren
- Tijdens het lichtrijden niet in de "race"-stand gaan zitten
- Mijn onderbenen iets naar achteren leggen tijdens het doorzitten
- Handjes niet teveel in piano stand zetten....
- Lachen

Door mijn lichamelijke problemen zijn alle veranderingen die in mij of mijn paard worden aangebracht, ook vrij pijnlijk/moeilijk/vervelend, hier wordt aan gewerkt, maar is vaak wel lastig. Hierdoor heb ik ook moeite met doorzitten en andere dingen correct te doen.
Bink wordt niet uitgebracht, en die ambities hebben we ook niet. Ik vind het moeilijk om hem een niveau te geven. Hij heeft nog niet zo veel ervaring, zijn eigenaresse reed vooral recreatief met hem.
Op dit moment is Bink er klaar voor om een nieuw huisje te gaan zoeken, dus mocht iemand interesse hebben -> PB

Teveel gepraat, nu de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Hier was ik een klopje aan het geven

9.

10.

11.

12.

13.

14.
(maar misschien komt dat door je lichamelijke klachten dat dat lastig is.) leuk paardje! die manen