Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveyou174 schreef:mijn paard is 6 en die heeft dat soms ook ik denk dat het gewoon een beetje puberteit is.
want ik heb toen ook alles laten na kijken en er was niks aan de hand
loveyou174 schreef:mijn paard is 6 en die heeft dat soms ook ik denk dat het gewoon een beetje puberteit is.
want ik heb toen ook alles laten na kijken en er was niks aan de hand

chelle_dora schreef:Dan kan dat net zo goed een ruiter zijn die hem er koste wat het kost toch erdoorheen rijdt.
Maar als hij zelfs de wei niet meer uit wil zou ik het toch niet zoeken bij de pony maar bij jezelf en de belasting. 5 jaar en 7 dagen in de week rijden, sorry maar het is geen palomino van de c&a maar een dier.
chelle_dora schreef:Als je echt letterlijk iedere dag met die pony hebt gereden zal die pony inderdaad de wei niet meer uitkomen.
Vandaar dus ook mijn vraag, past zijn tuig goed en hoe vaak rijd je met hem? Misschien begrijp ik je stukje namelijk verkeerd. Maar als je iedere dag rijdt dan denk ik dat daar je probleem al ligt.
(met alle wijze adviezen!) Toen ben ik iedere dag naar het weiland gegaan en heb alleen een appeltje gegeven. Tot hij wist dat ik niet iedere keer als ik kwam met hem wilde rijden. WilmaBoy schreef:tabaflab schreef:Ander vraagje over pony beweging geven. Bij een pony kun je dan ook niet elke dag joggen zeker?
? joggen bij je paard of met je paard?
Maar je kan ook grondwerken bv..