Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paard vindt het hartstikke leuk dat ze weer wat mag doen en racet als een malle rond. Niet ieder paard hoeft met 20 met pensioen.
) en met stapjes alle acties uitgeplozen tot alle oorzaken van haar gedrag boven water waren.
cila81 schreef:Kirsha: thanx voor je input. qua geest in Gerdiena ook net een paardje van 10 jaar qua uiterlijk niet (begint grijs te worden, maar dat word ik ook bijna maar schrijf mezelf ook nog niet af).

cila81 schreef:Ze is geen jaren bij me. Heb haar nog geen jaar in mijn wei staan maar dat ter zijde. Heb je meegemaakt dat het mis is gegaan of is het gewoon jouw mening? Kijk top hoor de meningen, maar zijn er mensen die weleens een ouder paard hebben ingereden? Wat zijn hun ervaringen ermee. Dat was mijn vraag.
Ik ben er zeer van bewust dat ze oud is (daarom stelde ik de vraag ook) en dat er risicos aan kunnen zitten. Maar heb geen praktijd ervaringen om mee te vergelijken. Ik ben iemand van feiten niet van een ononderbouwde mening. Dus is er iemand die er ervaring mee heeft?
Ik heb mijn mening gegeven, maar wat je ermee doet moet je zelf weten. Ik zou het niet doen. Citaat:Het was een 'Stel dat'. Volgens mij kan je toch echt lezen..Ik heb mijn mening gegeven, maar wat je ermee doet moet je zelf weten. Ik zou het niet doen.
cila81 schreef:Citaat:Het was een 'Stel dat'. Volgens mij kan je toch echt lezen..Ik heb mijn mening gegeven, maar wat je ermee doet moet je zelf weten. Ik zou het niet doen.
Ik hou er niet van als mensen zo tegen mensen praten met "volgens mij kan je toch echt lezen". Beetje respect graag. Zo verdien je zelf ook respect. Maar goed heb niets aan meningen maar wel aan ervaringen.
Bedankt mensen die wel hun ervaringen hebben willen delen.
Verder kan het volgens mij niet verschrikkelijk veel kwaad, jij geeft zelf al aan dat ze voor het dekken helemaal is doorgelicht, waarom niet? De beweging zal haar goed doen!