Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Len_Stanley schreef:Giolli schreef:Ben ik heel vervelend als ik over een cap begin op een groen paard?!
Ik weet het maar blijft mijn eigen keus.. Weet ik nu wel..
Len_Stanley schreef:Oke...
Ik heb je vorige topic gezien en kan zo niet heel veel verschil zien.
Maar volgens mij is de link naar je oude topic niet helemaal gelukt, want ik kom ergens anders op uit... (HAW)
Naar mijn gevoel is je paard nu iets té voorwaarts, dus probeer er een tussenweg in te vinden. Van voren mag ze nog iets meer met de neus eruit, maar er zit zeker vooruitgang in
Len_Stanley schreef:Ja, ik heb geschreven dat het nog lang niet is zoals het zijn moet maar dat er 0 verandering in is..
Sorry zo zie ik het niet en word ook beetje moe alleen maar kommentaar en alles is slecht.. Niks opbouwend.. Dacht dat het nuttig war maar zo heeft het voor mij dan echt geen zin als ik me er alleen maar slechter door voel hier te lezen hoe erg het is terwijl ik dacht dat het best al wat beter ging..!
Len_Stanley schreef:Ja, ik heb geschreven dat het nog lang niet is zoals het zijn moet maar dat er 0 verandering in is..
Sorry zo zie ik het niet en word ook beetje moe alleen maar kommentaar en alles is slecht.. Niks opbouwend.. Dacht dat het nuttig war maar zo heeft het voor mij dan echt geen zin als ik me er alleen maar slechter door voel hier te lezen hoe erg het is terwijl ik dacht dat het best al wat beter ging..!
moyra schreef:Len_Stanley schreef:Ja, ik heb geschreven dat het nog lang niet is zoals het zijn moet maar dat er 0 verandering in is..
Ik ben bang dat je teveel hoopt hebt gehad omdat het immers 1 dag later is.
Binnen 1 dag kun je nog geen 1 worden met het paard![]()
Probeer het over een paar weken nog eens hoogstwaarschijnlijk krijg je dan beter commentaar![]()
Ik wil je trouwens meegeven om een tempo te vinden tussen beide filmpjes.
Ik begrijp dat je nu voorwaatser wilde rijden, wat zeker nodig was want ze liep nog niet niet achteruit, maar dit is net wat te gehaast.
Ga opzoek naar de tussenweg en probeer de voorkant een beetje te laten voor wat het is, dat komt wel![]()
Ze is nog niet zolang onder het zadel
secricible schreef:Ik vind het wel bijzonder dat, als ik jelaatste bericht goed lees, je bokt gebruikt als alternatief voor een trainer? Apart...
Giolli schreef:secricible schreef:Ik vind het wel bijzonder dat, als ik jelaatste bericht goed lees, je bokt gebruikt als alternatief voor een trainer? Apart...
Helaas gebeurd dat vaker merk ik.
TS; Een serieuze vraag, dus niet sarcastisch: Had jij binnen 1 dag verschil verwacht?