Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lilskie schreef:Ze is dus wel kerngezond. Het is eerder een teken van luiheid. In de bak doet ze het namelijk niet of amper, behalve als ze spoken ergens ziet, dan vergeet ze dat ze vier benen heeft. Ze doet het echt alleen op verharde grond. Dat is juist het absurde.
lilskie schreef:Ze is dus wel kerngezond. Het is eerder een teken van luiheid. In de bak doet ze het namelijk niet of amper, behalve als ze spoken ergens ziet, dan vergeet ze dat ze vier benen heeft. Ze doet het echt alleen op verharde grond. Dat is juist het absurde.
Rumpleteaser schreef:lilskie schreef:Ze is dus wel kerngezond. Het is eerder een teken van luiheid. In de bak doet ze het namelijk niet of amper, behalve als ze spoken ergens ziet, dan vergeet ze dat ze vier benen heeft. Ze doet het echt alleen op verharde grond. Dat is juist het absurde.
Weet je dat zeker? Het valt in de bak natuurlijk minder op, want dan hoor je het niet.
Je kunt het wel zien, want dan maakt ze een soort sleepspoor in het zand.
In eerste instantie zou ik denken: balkjes, overgangen, etc, gecombineerd met een tijdelijke ijzertje voor.
Na het lezen van je posts hier, denk ik dat het misschien wel ligt aan hoe je rijdt.
Buiten ben je misschien minder bezig met trainen en de houding van je paard.
Misschien een idee om eens buiten je daarop te focussen en dan eens te bezien hoe je paard gaat lopen.
Princesj schreef:Wat zegt je hoefsmid hiervan?
moonfish13 schreef:Die laatste post doet me denken aan wat een Bokker heeft met haar paard en die heeft Ataxie.
Zie je nu niets aan, tenzij hij iets eng vindt dan zie je duidelijk dat hij atactisch is.
. Geslaagd eerste topic. Dank jullie wel. moonfish13 schreef:Zoek anders eens op gouden hengstveulen frummel.
Misschien herken je er iets in, ik heb er te weinig verstand van om er echt iets over te zeggen maar ik dacht meteen aan frummel.
Aan frum zie je ook niet echt meer iets meen ik, tot er iets eng is.