Fame is sinds kort mijn pony, maar daarvoor was ze ongv. een jaar mijn verzorgpony geweest.
Toen ik met haar begon was ze super kreupel, maar met ijzers voor en veel stappen liep ze uiteindelijk weer goed
maar toen waren we al weer een maand verder. Voor dat ik met haar begon was ze al heel lang niet bereden om dat de eigenaar dit door medische redenen niet kon doen. Ze had dus totaal geen spieren. We zijn daarom begonnen zonder zadel met vooral stappen en soms eens een stukje draven. Weer ongv. een maand later hebben we voor het eerst er een zadel op gelegd en langzaam begonnen meer te draven en uiteindelijk ook een keertje een galopje. Toen kwam ik er achter dat ze niet altijd de makkelijkste was en heeft me wel eens alle kanten van de bak laten zien. Inmiddels gaat het nu een stuk beter en is ze echt een superpony geworden^^
Ik ben wel benieuwd wat andere vinden en wil graag weten wat ik kan verbeteren. Dingen waar we mee bezig zijn, zijn haar meer op de achterhand laten lopen. Dit vind ze heel moeilijk maar het gaat langzamerhand steeds beter en ze begint korte stukjes op haar achterhand te lopen. Mijn handen oei oei wat heb ik ze laag dat merk je pas als je het op de foto's ziet
. en mijn schouders want die staan regelmatig te ver naar voren.

Hoor graag jullie commentaar, maar wees niet al te gemeen *puppy ogen*