Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het is al ze veel beter als het was, en idd ook mijn benen lijden een eiegn leven. Hier zijn we heel erg hard op aan het trainen.Peelie schreef:Ik heb, tot nu toe, nog nooit commentaar gehad over het tempo.
Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik een beetje buiten de groep wil vallen. Ze moet lekker doorlopen. Dit doe ik omdat veel mensen toch wel het vooroordeel hebben dat haflingers sloom zijn. Die van mij zijn dat iig niet. En tot nu toe werkt dit eigenlijk heel erg goed.
Mijn benen zijn idd echt een drama. Als iemand nog de gouden tip heeft hoe ik die nou eens stil kan houden? Nu hanteren we de regel, oefenen, oefenen, oefenen.
Peelie schreef:Ik heb, tot nu toe, nog nooit commentaar gehad over het tempo.
Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik een beetje buiten de groep wil vallen. Ze moet lekker doorlopen. Dit doe ik omdat veel mensen toch wel het vooroordeel hebben dat haflingers sloom zijn. Die van mij zijn dat iig niet. En tot nu toe werkt dit eigenlijk heel erg goed.
Mijn benen zijn idd echt een drama. Als iemand nog de gouden tip heeft hoe ik die nou eens stil kan houden? Nu hanteren we de regel, oefenen, oefenen, oefenen.
Peelie schreef:Ik vind touwtjes niet echt een veilig idee.
Ik raak haar niet met mijn spoor. Ondanks dat ik behoorlijk onrustig kan zijn met mijn been, prik ik haar echt niet bij iedere pas. Daar ben ik heel bewust meer bezig. Anders zou ze ook nooit zo scherp aan mijn been zijn, als ze nu is.
FriesWytske schreef:Je kunt het ook zien bij het halsstrekken. Hij moet zo hard voorwaarts lopen dat hij niet de kans heeft om met zijn hoofd omlaag te gaan. Als je je tempo omlaag doet, maar wel de impuls behoudt. Moet jij eens zien wat voor punten jij scoort. Maar dit is meer van hoe snel kan ik mijn proefje rijden i.p.v. zie mij eens hoe netjes ik kan rijden met mijn paard. En dan kun jij je benen ook stiller houden.
Peelie schreef:Ik vind touwtjes niet echt een veilig idee.
Ik raak haar niet met mijn spoor. Ondanks dat ik behoorlijk onrustig kan zijn met mijn been, prik ik haar echt niet bij iedere pas. Daar ben ik heel bewust meer bezig. Anders zou ze ook nooit zo scherp aan mijn been zijn, als ze nu is.