Vanmiddag heeft mijn moeder een filmpje gemaakt.
Ik ga over 2 weken starten in de B en reacties (graag wel onderbouwd) zijn welkom!
Ik en baie:
Alvast bedankt
Groetjes

Ps. Ze was behoorlijk fris~!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duuk2011 schreef:Ik vind het een leuk paardje! Hoe oud is hij? HOelang rijdt je hem al?
Probeer wat rustiger met je handen te zijn. Ik heb het idee dat jij je vasthoudt met je handen om op het paard te blijven zitten? Doordat hij best een hoog tempo heeft lijkt het dus alsof jij je vasthoud aan de teugels. Ik vind het paardje ook erg druk met zn hoofd.
Uiteraard kun je gaan starten! Je zult veel leren van verschillend jury commentaar.

josje4 schreef:Okay, dan ga ik werken aan:
-Meer contact/ kortere teugels --> dan zal de verbinding ook al beter zijn en mijn handen rustiger
- Handen stiller
- Meer actie aan het been
-`Tempo controle
maar wat kan ik aan m'n zit doen?
Malou9 schreef:josje4 schreef:Okay, dan ga ik werken aan:
-Meer contact/ kortere teugels --> dan zal de verbinding ook al beter zijn en mijn handen rustiger
- Handen stiller
- Meer actie aan het been
-`Tempo controle
maar wat kan ik aan m'n zit doen?
Nee hoor kortere teugels betekent niet automatisch dat je je handen stiller houdt, dat moet je toch echt oefenen.
Hoe? Pak twee plastic bekertjes en vul ze voor de helft met water. Er mag niks uit vallen!
Als je al meer tempo controle hebt hoef je ook niet 'zo snel' licht te rijden. Hier zal dus al een verbetering moeten zijn. Voor de rest oefenen door beugeltjes uit te doen en veel zitten zitten zitten. Doorzitten en oefenen. Niet klemmen maar je lang en zwaar maken

nooit geschoten is altijd mis!