Vandaag een paar foto's geschoten van mijn lieve en prachtige meisje. Wij rijden voornamelijk in het bos en komen zelden in het bak. Echter is de winter periode begonnen en nu wil ik toch wel wat vaker in de bak gaan rijden. Ik weet dat mijn houding erg storend is en dat er nog 1000 verbeterpunten zijn maar daarom vraag ik jullie hier tips, zodat ik hiermee aan slag kan gaan. Ook zie ik dat ze heel erg op de voorhand loopt, hier ga ik aan werken. Ik heb een tijd les gehad maar omdat we eigenlijk alleen maar buiten rijden is dit al een tijd niet meer gebeurd. Dit ga ik wel weer oppakken.
Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven waarmee ik aan de slag kan gaan! (De foto's staan niet op volgorde).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

De foto's met dank aan mijn lieve vriend.
15.

Bedankt voor het kijken!

Volgens mij rijdt je bitloos? Je bent heel netjes bezig. Gewoon een goede instructeur zoeken en lekker gaan rijden. Idd beginnen met overgangen en voltes om je pony sterker te maken in de achterhand. Dat is de basis. Foto's geef ik verder geen commentaar. Die kunnen je maken en breken. Dat op de voorhand kan bijvoorbeeld lijken, omdat het fototoestel niet recht is gehouden. En voorover vallen zou je kunnen voorkomen, door te zorgen dat je zadel wat meer achterover komt te liggen. Op het oog ligt dat wat te veel voorover, waardoor jij ook voorover valt. Dat kan er op duiden dat je zadel te breed is. Een bontje doet dan wonderen (bij mensen me een smalle beurs, je kan ook eens te rade gaan bij een goede zadelmaker). Maar dat beeld kan dus ook komen, omdat de foto niet recht is. Mensen die dan de moeite nemen om dat daadwerkelijk ter plaatse te komen bekijken hebben dan meestal een beter advies.