Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Warners schreef:mijn paard loopt heel erg over zijn linker schouder weg.
als ik rechtdoor wil rijden wil ze steeds de linker kan op en draag zijn kont weg.
wie heeft tips?
het is een jong paard wat ik aan het inrijden ben
groetjesx
midgie schreef:Warners schreef:mijn paard loopt heel erg over zijn linker schouder weg.
als ik rechtdoor wil rijden wil ze steeds de linker kan op en draag zijn kont weg.
wie heeft tips?
het is een jong paard wat ik aan het inrijden ben
groetjesx
Neem les , want als je het zelf niet weet op de lossen hoe leer je het dan je paard, hier om advies vragen kan , maar ga niet zelf zitten prullen, want je hebt eerder iets fout aangeleerd en zie het dan maar weer goed te krijgen, dus om willen van je paard zoek een goeie instructrice die jou kan vertellen waarom het paard zo loopt en hoe jij dat met trainen kan gaan oplossen op een rustige en correcte manier.
aeolusnr1 schreef:Je kent de klok een beetje maar je vindt niet altijd de klepel.
Je bent een paard van iemand anders aan het opleren, en eigenlijk weet je niet goed hoe het moet.
Je bent zelf niet ervaren genoeg, je bent geen gediplomeerde instructeur en je bent zeker geen trainer.
Je zegt ik heb al les, maar kan er niet met dit paard naar toe omdat je geen trailer hebt, je kan natuurlijk toch wel een instructeur tot bij jou laten komen, das een heel simpele oplossing, dit kost natuurlijk net wel iets meer.
Paarden leren fouten net zo makkelijk aan als wat goed is, dus zeker opletten, je kan fouten nadien wel corrigeren maar je kan ze niet meer verwijderen uit het paard zijn systeem, het blijft dus ergens wel opgeslagen.
daisssx schreef:romyloverrr, ahaaa tegen anderen heeft ze gezegd dat ze M2 heeft gereden en nu internationaal...
wat klopt hier niet ...
eigenlijk is dit best lachwekkend maargoed..
romyloverrr schreef:daisssx schreef:romyloverrr, ahaaa tegen anderen heeft ze gezegd dat ze M2 heeft gereden en nu internationaal...
wat klopt hier niet ...
eigenlijk is dit best lachwekkend maargoed..
pff , natuurlijk heeft ze meerde paarden , kan toch best ? 1 loopt nationaal , en op 1 rijd ze M2
dressuur , en omdat ze te jong is om op de ''internationale'' te springen
heeft ze natuurlijk mee ruiter ingehuurd
niet zo snel oordelen hoor![]()
![]()
![]()
![]()