Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder is hij overigens echt heel lief, op een kleine streek na (iemand aan de kant duwen als hij los de paddock uitkomt en dan heel hard naar stal scheuren zodat hij bijna uit de bocht vliegt. Bij mij blijft hij keurig achter me lopen en als ik zie dat hij gaat duwen haal ik hem er een keer uit met zweepje, geef ik hem een tikje op zijn borst en is het weer klaar) dus rottigheid is het zeker niet. Voorlopig even niemand meer op mijn paard inderdaad, op mijn instructrice na (heeft er nog niet op gezeten trouwens) want heb de schrik er flink in zitten! Wel fijn om te horen dat jullie bevestigen wat ik elke keer al denk
danoesje schreef:_Naomii_, ik geloof niet dat het testen is..hij schrok er ook zelf van dat ze ernaast was gaan liggen en stond meteen stil...Denk echt dat het zijn onzekerheid is omdat het ineens anders voelt. Hij heeft bij mij ook best een tijdje spanning gehad met opstijgen, dat gaat nu gelukkig goed. Na een kwartier racen loopt hij als een zonnetje meestal
Maar je hebt gelijk, misschien moet ik eerst maar ns wat meer aan de balans werken en dan weer uitbouwen..bezig met rechtrichten
't Is alleen best een klus om ons allebei nu rechter te krijgen.
Mijn instructrice zegt: je moet recht boven je paard zitten, ook al zit je dan niet recht boven je zadel. Want mijn zadel gooit 'ie dus naar links en hij wil mij ook meer met z'n linkerhelft dragen. En dat lukt 'm steeds minder goed omdat ik leer rijden
danoesje schreef:Freya6, klopt. Ik merk ook dat hij bij mij veel minder brutaal is dan bij iemand anders aan de hand. Hij haalt het echt niet in zijn koppie om me in te halen bijvoorbeeld, terwijl hij mijn vriend gewoon aan de kant duwt en voor m gaat lopen. En verder is het gewoon een heel erg leuk paard met een super-karakter, die erg onzeker wordt als ik het niet weet of onzeker of gestresst ben...Anyways, gewoon MIJN knollie die ik voorlopig maar lekker voor mezelf moet houden:P

Hij is inderdaad erg slim en ook erg voorwaarts haha...Verder ook heel erg gek op aandacht, van alles en iedereen
En op eten. Heb hem echt nog nooit sacherijnig gezien. Op de een of andere manier had ik meteen een goede klik met hem en veel vertrouwen. Waar ik normaal nog wel eens uit mijn slof wil schieten heb ik met hem heel veel geduld. Ik kan echt genieten van een ritje, zeker als hij dan lekker ontspannen met het neusje eruit loopt. Echt, wat een heerlijk paard!danoesje schreef:Klinkt wel als hem, dus ik ga die beschrijvingen eens opzoeken. Hempfling?Hij is inderdaad erg slim en ook erg voorwaarts haha...Verder ook heel erg gek op aandacht, van alles en iedereen
En op eten. Heb hem echt nog nooit sacherijnig gezien. Op de een of andere manier had ik meteen een goede klik met hem en veel vertrouwen. Waar ik normaal nog wel eens uit mijn slof wil schieten heb ik met hem heel veel geduld. Ik kan echt genieten van een ritje, zeker als hij dan lekker ontspannen met het neusje eruit loopt. Echt, wat een heerlijk paard!
Mijne houdt trouwens ook bizar veel van voedsel