vandaag wedstrijdje gedaan op manege, hoogste niveau wat erop word gereden (F7) en ik mocht op Salina. Ik ben tot nu toe de enige die fatsoenlijk op dr rondkomt omdat ze nogal lastig is. Het is een spaans paardje, een Pura Raza Menorquina. Ze is erg jong en vind alles dus ook nog erg moeilijk, maar lopen kan ze wel
.Omdat ik als enige in mn rubriek rijd was het wel een mooi leermoment voor Salina, immers is dit haar allereerste wedstrijdje in haar leven. Er zijn (nog) geen foto's van binnenbak en proefje en de foto's zijn van mobielkwaliteit. De foto's zijn genomen dat ik net uberhaud de bak rond kwam:} want eerst wilde ze helemaal niks haha.
let btw niet op mijn gezicht

Ben trouwens 1e geworden met 216 punten, wat er onderop mijn protocol stond maakte me heel blij
"ondanks dat het een jong paard is en het erg spannend vindt heb je het heel goed opgelost door rustig het paard te begleiden. Ga zo door"
infoo
naam: Salina
ras: Pura Raza Menorquina
leeftijd: weet ik niet precies 3 of 4 zou het wel zijn..
foto's staan door elkaar
stappen

draff
oepss pianohandjes, hier ben ik hard op aan het trainen, maar hier ist ook momentopname want op de andere heb ik wel rechtop dacht ik

heel fijn beeld vind ik zelf! ook mooiste foto

galop
Salina's bijnaam is duivel, vooral haar oortjes maar ook dr karakter, hier zie je de oortjes aardig goed haha

we kunnen ook hard

dat was het tot nu toe, wss komen er nog meer foto's bij, met binnenbak,
graag tips!
groetjes Bo en mn duveltje Salina

Er zijn er inderdaad niet veel in Nederland. Heb er zelf ook een gereden. Is ze manegepaard?