Ik waag het er weer op..Hier is Rephartox Mabon, 4 jarige Welsh Cob uit Nantgwinau Samson.
Ik rijd hem nu net iets meer dan een jaar. Mabon kon nog niks toen ik hem begon te rijden, ik was met mijn oude pony al eens Z1 geweest.
Mabon gaat de laatste tijd erg vooruit, afgelopen winter ging hij nog zo:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1591623&hilit=mabon
Maar gelukkig gaan we de komende winter heel anders in!
Afgelopen september zijn we op een eerste (onderlinge) wedstrijd geweest, B gestart en gelijk 193 punten en een tweede plaats gereden. Heel trots!
Hier een filmpje van het inrijden:
Hier kon hij soms nog een beetje achter het tempo kruipen, dit gaat nu al veel beter. Ook de overgangen hebben we wat aan gewerkt, die gaan nu ook al wat beter. Maar alles op zijn tijd, hij is nog maar een puppy en we hebben tijd zat.
Nu een filmpje van gister, het is vooral galopwerk maar op het eind is ook een stukje draf:
Natuurlijk heb ik ingestapt, ingereden en dat, maar dat staat niet op film.
Verbeterpuntjes zijn:
Overgangen soepeler gaan rijden, halsstrekken oefenen (hij verlengt niet graag), en ik mijn laarzen inlopen! Mijn o zo fijne trainingslaarzen zijn na 4 jaar officieel overleden, dus draag ik nu mijn petrie's en meeen wat zijn die dingen stijf! Hierdoor kan ik nog niet echt zitten zoals ik gewend ben. Maar dag en nacht die regenpijpen aan mijn benen moet gaan helpen..hoop ik...
Graag opbouwend commentaar en wees lief voor mij, mijn pup en elkaar
!! Wij hadden vroeger ook altijd welsh cobs, maar die liepen niet zo hoor!
). Je hebt hem thuis veel beter lopen. In het eerste filmpje loopt hij wel heel braaf en mis ik impuls. Dus probeer op wedstrijd ook gedurfd te rijden!! 
Ik vind de draf over tempo. Hoe ik dat zie, pff dat is een lastige om uit te leggen
we hadden 166 punten. niet bar slecht dus...