Nou bij ons op de club hebben ze wat nieuws bedacht namenlijk schriktraining en Vrijdag was het dan zover,
we kregen schriktraining van een echte politieman (bereden politie )

Het was heel erg leuk en leerzaam,
hier wat foto's. ze zijn wel een beetje donker maar het was laat en het regende.....
Eerst moesten we gewoon voor ons zelf losrijden en er stonden al wet gele emmers, en er lagen oranje zeilen op de grond.
Toen moesten we door de emmers zig zaggen met 1 hand, dat moesten we oefenen in stap, draf en galop, hahaha en dat was best moeilijk zo sturen, zig zaggen met 1 hand
Toen kwamen er parasols in de emmers en moesten we daar ook weer met 1 hand tussen door zig zaggen in stap draf en galop

Toen moesten we bij hem komen, en gingen we kijken of de ponys bang waren voor een doek en Pasha was de eerste
Oeehhh en pasha vond het me toch eng!!!!
De Doek
... Je ziet het Pasha was erg onder de indruk

Pasha denkt:... Mmmm... Kan je dat eten...

Neee Pasha, dat kan je niet eten Laat LOS

Goedzo das braaf
Achja ze zal wel denken, ik heb altijd wel wat voor me ogen hangen

En toen nog ff een stukje rondstappen en draven
PASHA NIET SPIEKEN

Toen werden er 2 parasollen ( of hoe je het ook schrijf
)naar elkaar toegelegd en moesten we daar tussendoor stappen draven, en op het laatst galoperen

Pasha was allang niet meer onder de indruk want ze had er net nog een met haar tanden op de grond gegooit, terwijl de andere pony's angstig achreruit kropen

De opstelling, hier was het nog een beetje breed :

Maar pasha had nou echt zoiets van...
wat is dit allemaal, achjaaa dat kan er ook nog wel bij

Er tussendoor stappen ging goed
Hier al weer smaller
En op het laatst, op het allersmalst, met een emmertje ertussen en...
Tadaaaa....
Lieve Pasha
Nou ik had al wel verwacht van, of ze vind alles eng, of ze heeft zoiets van okee, hier staat zoveel dus laat maar, en ja het was dus toch het laatste

We moesten ook nog met grote vlaggen zwaaien en dat vond ze wat minder, ze had echt zoiets van: WAAG HET MIJ EENS AAN TE RAKEN !!!
hahahah als die vlag maar iets bij haar kont kwam oeehh... haha vond ze nie fijn

Maar ik was toch wel heel trots op mijn paardjuh, ze is geen een x ergens van geschrokken, ze begon alles maar af te breken

hahaha
Nou volgende x hebben we het weer en dan moeten we over het zeil heen lopen, en als we nog meer trainingen willen gaan we ook oefenen met:
Tractors, zeil met schuim, rook, en lawaai!!
dus ik kijk er erg naar uit
:D:DLiefs Laura en een super brave Politie Knol

(alhoewel.. zou denk ik niet zo'n succes zijn met Mirei want die heeft t niet zo op flapperende vlaggen enzo 
Ik wil ook zo'n pony!!!!
Aahh hahaha
Dankjuhhh.... ben ik het wel beetje me eens