vandaag weer eens wat foto's gemaakt
en weer tijd voor een update:D
tgaat erg lekker en we zijn druk bezig met de lengtebuiging en het sneller maken van het achterbeen want dat ding is egt TRAAG ahahah veel overgangen en ook wisselen in halshoudingen.
Eigen opmerking.. handen heb ik af en toe te hoog. en moet mezelf goed lang maken:D
heb dit keer niet echt inrij foto's maar hieronder een foto hoe we altijd inrijden.( vorige x )
http://5.media.hyves-static.net/1516755 ... 55412.jpeg
vaandaag

1 van onze manieren om meer buiging in zijn hele lijf te krijgen.. kleine volte om de staander in draf ( of stap). dit doen we niet overdreven veel omdta het veel inspanning kost

Halthouden en daarna weer actief wegdraven nemen w eook vaak mee.

Met les ook begonnen met de keertwending om de achterhand en hij pikt het erg goed op.. wel moet ik zelf rechterop gaan zitten en niet zo scheef.

Lekkerding!

Erg blij met deze foto! eindelijk iets meer kracht van achteren en meer sprong ipv zon sukkel galopje

Keertwending in galop

Naar voren rijden

Enorm blij met zijn voorbeen gebruik. maar nu Achter ook goed door blijven draven:=

Tips en Kritiek mag altijd als jet maar opbouwend iss!!!!

binnenbeen lang en los, meer druk op je binnenbeugel en je zitknobbel daarin meenemen, buitenkant begrenzen met been en buitenhand, binnenhand los en luchtig, denk dat je buiging probleem dan opgelost is. Als ik een paard zou zijn, zou ik ook niet buigen als je op de lengende spier zou zitten.