(hopelijk staat mijn topic hier goed, zo niet dan hoor ik het graag!
). Graag wil ik jullie mijn verhaal vertellen over Watch me.
Watch me is een 9 jarige merrie, wie wij al van veulen af aan hebben. Watch me heeft zelf 5 veulens gekregen.
We hebben haar zelf ingereden, en haar afstammeling (karandasj x Heartbreaker) blijkt niet de makkelijkste te zijn.
Qua omgang is ze helemaal geweldig, rustig, lief en een paard wie je kunt vertrouwen..
Maar na 6 jaar intensief trainen, kan ik nog steeds geen B proef rijden.
Vorige week hebben mijn instructrice en ik lang gepraat, moest ik hier nog wel zoveel energie
insteken? Waarom is er telkens weer iets anders waarom Watch me niet doet wat ik wil.
Voorbeeld ;
de eerste 2 jaar vond watch me het nodig om constant met haar hoofd te schudden, na lang vol houden,
gebeurd dit nu nog maar zelden.
Waar ik nu tegen aan loop is dat ze gewoon niet in de juiste ronde houding loopt, constant
lang en laag geoefend, en nu als 9 jarige, kan ze toch best aan de teugel lopen.. Maar nee..
Ze wordt sterk, gaat rennen, en je doet er niks aan...
Constant weer opnieuw die teleurstelling.. Weer lukt het niet.. Ging ik een keer een stapje vooruit, dan de keer erop
weer 3 omlaag.
Ik longeer haar nu alleen nog maar, omdat ik er geen energie meer voor heb.. en niet weer die teleurstelling wil..
Morgen komt de Ostheopaat, en ik hoop zo ontzettend dat zij de oplossing vind.
De teleurstelling is op dit moment zo groot, waardoor het paardrijden geen plezier meer is.
Duimen jullie mee?
xx Henrieke