Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat dan vooral over het eerste stukje, en het is echt een heel klein beetje. Dan ziet het er ook net even dat stukje meer elastischer uit denk ik, het eerste deel zou ik net iets fijner los in het lijf willen zien.
_BlackPearl_ schreef:Ik mis een beetje rust in het beeld, het toont allemaal net een tikje gehaast. Wanneer je het tempo echt een kleine fractie lager hebt, denk ik dat het er heel fijn uit zietGaat dan vooral over het eerste stukje, en het is echt een heel klein beetje. Dan ziet het er ook net even dat stukje meer elastischer uit denk ik, het eerste deel zou ik net iets fijner los in het lijf willen zien.
Probeer je handen nog even stiller te houden, die gaan met het lichtrijden zo nu en dan mee.
Ziet er zeker niet verkeerd uit hoor! En erg knap dat je de stap terug hebt genomen, wanneer je zo lekker door traint gaat het straks helemaal goed komen in het Z![]()
Erg leuk paard! En zelf nog even trotser zitten op je knappe knol, ziet het er hartstikke leuk uit!