Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Het zal iig nooit saai worden
) Lenn schreef:Dan zal ik wel een wonderpaard hebben?
k zou het moeten zien, wat jullie (lenn en dookie) bedoelen. zoals ik het zie kan het ivm kruisen vd benen niet. maar iets anders zie ik niet, terwijl het misschien wel kan.
Ben ik nou ook een echt zeer gevorderde ruiter
'Schouder voor' moet trouwens standaard in de galop, als je dat namelijk niet doet gaat hij automatisch met zijn voorhand tegen de omheining lopen (omdat het makkelijker voor ze is als ze steun hebben van de omheining), waardoor ze scheef worden in galop, dat zie je echt vaak. ponyzotje"]
[quote="Lenn schreef:Dan zal ik wel een wonderpaard hebben?
k zou het moeten zien, wat jullie (lenn en dookie) bedoelen. zoals ik het zie kan het ivm kruisen vd benen niet. maar iets anders zie ik niet, terwijl het misschien wel kan.Sall schreef:Nou, volgens mij, wordt het echte wijken, een erg lastig voor het paard (niet echt een logische oefening).
Li galop, li gesteld, je wend af. hij moet links om gesteld blijven en je wijkt naar rechts, lijkt me erg ingewikkeld.
Logischer om er een soort appyement van te maken, of om schoudervoor in galop te vragen.