Hij heeft een nieuwe fotocamera dus die moest wel even uitgeprobeerd worden

Ben erg blij met de foto's want ik dacht dat het goed was (houding zit houding paard etc), maar met foto's kan ik heel goed zien wat er fout gaat en dus verbetert moet worden
Een niveau hebben we niet echt gewoon lekker recreatief rondjes maken en lekker veel buiten rijden
Ik rij Uschie nu vanaf begin mei (of begin juni de tijd gaat zo snel ik weet t niet eens...)
Vind dat we al best vooruit zijn gegaan
Vooral met de galop
Eerst raceden we heel hard de bak door en nu springt ze gewoon aan (ook buiten gaat het steeds beter)Even informatie over Uschie
Merrie
Bruin
Draver
11 jaar (?)
Ouders weet ik niet
Ze wordt door de eigenaresse uitgebracht in de endurance volgens mij klasse III
Zelf hoop ik nog een kennismakingsklasse te kunnen doen

Nou genoeg gepraat hier de foto's
ja ik moet afvallen..... en daar ben ik ook hard mee bezig

1. Uschie kantelt wat met haar hoofd en ik moet blijer kijken

2. Weer verder stappen, ik moet iets trotser op mijn paard gaan zitten verder vind ik het een fijn plaatje

3. Halthouden, Usch luisterde goed, ik moet mijn benen wat verder naar achteren doen en mijn polsen recht houden (verpakte net de teugels denk ik)

4. Draf, paard heeft een klapperlipje heeft ze altijd al gedaan, ik moet mijn handen rechtop houden en mijn benen recht onder me houden niet opzij doen

5. Hier gaan best veel dingen mis, ik ga wat voorover zitten, paard loopt niet helemaal lekker ontspannen als ik dat zo zie en ik moet mijn handen hoger hebben en geen knik in mijn polsen hebben

6. Verruimen, ze strekt lekker d'r benen en loopt ook wel lekker, ik zit veel te ver voor over en hou haar teveel tegen (ik was denk ik bang dat ze me d'r weer vandoor wou gaan <-- heel hard gaan draven, hier ga ik zeker goed voor trainen)

7. Tussendoor even stappen, Usch loopt lekker ontspannen, ikzelf zit iets scheef en mijn handen moet ik rechterop houden

8. Lange zijde middendraf, ze stijgt bijna op, handen rechtop en hakken omlaag

9. Nogmaals middendraf, Usch gaat lekker
, ik moet mijn bekken kantelen (kont dus niet naar achteren drukken) en mijn handen weer.... hakken naar beneden en tenen naar binnen
10. Hoek door, hier wordt ik blij van uschie loopt heerlijk (alleen mijn handen weer) verder vind ik dit een heel fijn plaatje

11. Galopje, was lekker

12. Uitstappen, ik moet rechtop blijven zitten en mijn benen niet afsteken verder lekker ontspannen (ik was moe en warm)

13. Praatje maken met mijn instructrice, nogmaals rechtop blijven zitten, hakken niet zover uitdrukken en uschie staat wel mooi

14. Deur weer door
Zo dat was het

Komende tijd kan ik niet met haar naar de ponyclub voor lessen (soms tussendoor nog wel even rijden
)Uschie staat bij de zingende huifkar
Ze maken daar ook trektochten, dagtochten etc
Dus je bent daar aan het goede adres
Leuke paarden leuke mensen 
http://www.dezingendehuifkar.nl
Laten jullie wat achter (commentaar graag leer ik van maar wel een beetje vriendelijk
)

zo...