Ik had dus 1 week om te oefenen met een paard waar ik nog nooit op gereden had. En hij was trouwens niet meer echt bereden (1 maal per week door een beginnende ruiter)
Het doel was een parcours springen van 1m en een dressuurproef niveau B te rijden (of wat we in belgië beginnelingen noemen, denk dat dit in nederland B is)
uitslag: dr door voor dressuur na een moeizame start (hij was bang voor de auto van de jury
maar gelukkig had ik dit onder controle vor het belletje ging. was wel even zweten! springen: 3 weigeringen
1 bij de eerste en 1 bij de voorlaatste en de laatste
ik ben er dus niet door voor springen. Volgende keer beter na wat les en eens een parcourtje gesprongen te hebben
jammergenoeg geen foto's van de dressuur maar wel van het springen. Zoals je ziet kan ik dus totaal nog niet springen met dit paard. Is een beetje een "mannenpaard" m'n houding is bij hem ook niet zo best. en ik zat lang om bij eventuele weigeringen dr op te blijven zitten
(wat me ook gelukt is
)

Spijtig dat je er niet door bent op je springen, ziet er op de foto's nochtans goed uit, maarja nog veel succes met je tweede poging!!
:P Leuke foto's!
) springt goed hoor!
)