Zojuist heerlijk getraind met Jetje in de bak, dressuur!
Ja ja, heb mijn laarzen binnen en ze passen me perfect! Ook het hoofdstel voor Jetje is binnen dus onze dressuurset is inmiddels compleet. Ik zou wel nog graag een ander dekje willen maar verder vind ik het niet mistaan.Hier drie fotootjes van het rijden, zoals jullie zien rijd ik haar nog laag, wil haar nog niet te veel vragen maar ben wel tevreden over het resultaat. Ik werk echt vanuit de ontspanning en vind dit erg belangrijk. Ik merkte wel dat zodra ik mijn concentratie kwijt ben zij dat ook gelijk is.
Wees alstublieft niet te streng haha!
we hebben net een week geleden de switch gemaakt vanuit de western 
Natuurlijk harstikke trots op m'n meisje!

Ben van plan iedere week les te gaan nemen hier in de buurt in een groep, dit in een binnenbak. Zo kan ze wennen aan de paarden om haar heen, andere omgevingen en de binnenbak. En 1 keer in de maand wil ik graag prive instructie thuis.
Dus.. opbouwende kritiek mag, maar houd het netjes!
Groetjes Michelle
want je doet ook endurance toch juist net. Maar ga zo door! Ze is ook zo mooi op gewicht met lekkere appeltjes op haar vel

Fijn dat er mensen zijn die niet alleen aan oprichten denken
Ga zo door
Dankjewel! Fijn om te horen dat het er keurig uit ziet en lekker ontspannen, dat vind ik zelf heel belangrijk. Ik zal het zeker zo blijven doen, komt helemaal goed en ga op mijn gevoel af!