want moest alle 128 (ja je leest het goed, 128) foto's verkleinen en namen geven.
Dus, zondag 12 oktober ben ik voor de 4de keer naar ushi geweest, deze keer ging Mientjeuh mee.
Om 2 uur kwam Mien naar mij thuis, inclusief haar digicam (waarom zou ze toch meegemogen hebben?
)Dan heb ik me nog snel omgekleed en mn spullen samengezocht, want we waren al bijna te laat
Dan heeft mijn vader ons naar Mechelen gebracht (gelukkig rijd die sneller als mijn moeder, anders waren we te laat geweest)
waar Sonja al op ons stond te wachten, die ons op haar beurt weer naar Teigetje thuis bracht. (USHI!!
)We gingen dan ushi van de wei halen, maar het paadje was helemaal super modderig.
Was mn schoenen bijna kwijt en daar had ik geen zin meer in, dus ben op de trugweg maar op ushi gekropen

Yasmine mocht ushi vasthouden terwijl ze door de modder ploeterde, ze was blij

Dan hebben we wat gepoetst en haar opgezadeld en dan zijn we naar de piste gegaan.
Was redelijk modderig, maar toch al beter als de vorige keer, want was al een paar dagen droog.
Ik heb dan een 3 kwartier gereden, dan een kwartier gaan wandelen en dan heeft Mien nog wat gereden.
Het rijden ging niet zo goed, ushi had er echt geen zin in had ik de indruk.
En er zaten heel veel spoken, vooral in één bepaalde hoek van de piste.
Ze was wel super braaf op wandeling, heeft geen stap mis gezet.
Na de wandeling was ze veel ontspannener en ging het in de piste dus ook stuk beter
Maarja, ik zal maar stoppen met zagen en gewoon de foto's laten zien hè
Er is een zware selectie geweest, en 4/5 van de foto's hebben het niet gehaald
DRAF:
GALOP:
UITSTAPPEN:
POSEERFOTO'S:
HAAR HOOFD:
ARTISTIEKE FOTO'S
:Ben te lui om commentaar te schrijven, dus die moet je er maar bijverzinnen

Commentaar is altijd welkom.
Het is niet mijn type pony als ik eerlijk moet zeggen, maar

) prachtig