Omdat het vandaag zulk mooi weer was heeft emma (yesorno op bokt) Cassie en mij maar weer eens op de foto gezet. Cacharell is een bijna 5 jarige merrie, afstamming van Shamane x Landfrieden (van Landgraf I). Ik heb cas in juni helemaal groen gekocht, ze kende echt niks en er mochten wel wat spekkies aan
We hebben nu een paar keer B gestart wat redelijk goed gaat, ik wil graag tot en met de outdoorkampioenschappen B blijven rijden om vervolgens door te trainen en in het M1 verder te gaan. Maargoed we hebben dus nog even de tijd. Een groot minpunt dat mij meteen opviel toen ik de foto's/filmpjes zag is dat ik echt belabberd zit, ik moet echt mijn schouders naar achter houden en niet bol drukken, mijn handen moeten zo nu en dan een stuk lager, ik moet voor me kijken en mijn benen moeten minder wiebelen. Qua cas moet ik meer werken aan tempo controle en zo nu dan mag ze wel wat lager ingesteld lopen.
Tips zijn welkom, maar houdt er rekening mee dat ze nog vrij baby is voor een bijna 5 jarige.

Vooral op de filmpjes vind ik mij vrij slecht zitten, hier wordt aan gewerkt maar tips zijn welkom

Laura omschrijft het heel netjes, een huppetje bij het aandraven betekent dat het paard niet aan je been is, en niet voorwaarts genoeg denkt, en dat moet je niet verwarren met wegschieten, want dat is vluchtgedrag. En dat is ook wat ik zie, een paard dat wegschiet door jouw drijvende zit en je wiebelende benen.