...Zal het even in het kort uitleggen:
Mijn pony word in mei 4 jaartjes. Met beleren was het een schat! Tot aan november ongeveer toen sloeg ze ineens om! Het begon met een beetje uitproberen maar werd steeds erger..
Steeds al bokkende ervandoor gaan. Nou had ik een martingaal geprobeerd en dat ging al iets beter. Nu heb ik te horen gekregen dat ik strenger moet zijn en dus geprobeerd ging al beter tot vandaag.. Ben zo ongeloofelijk hard gevallen! Met me hoofd tegen een paal
niet zo lekker dus. Is dit puberen? Gaat dit ooooit nog over? ik word dit namenlijk een beetje zat.. Het het zadel laten nakijken en dat was goed. De DA is ook geweest maar dat was ook goed.. Edit: Heb wel les maar op een andere locatie dan bij mij op stal. Ze is braaf op locatie en thuis pakt ze me. Heb vrijdag me eerste les bij ons thuis
buitenrijden is ook een drama want dan staakt ze. Het is gewoon niet meer leuk en ook alleen maar als ze moet werken want in de omgang is het een schat echt waar! maar op het gegeven moment is het gewoon klaar. Ben al meer dan 5x eraf gekukkeld en snel val ik zeker niet! Me moeder is er ook niet zo blij mee, ik kan nu igg niet lopen van de pijn. Ben eerder ook al tegen de muur gevallen :s
)