Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anne_GTI schreef:Telefoon afpakken, is ie nou helemaal belatafeld om een beetje te gaan bokken... Zeg maar dat ie zichzelf tijdelijk kan bannen.
DivaBurga schreef:Ja natuurlijk snapt ze nog niet heel goed wat been geven betekent en was sturen precies inhoudt maar over het algemeen gaat dit steeds beter. En dat bokken kan ik ook mee leven ze is nog jong dus ja kan gebeuren. Ik vind het vooral een vervelend gevoel dat ik zelf gewoon geen goede oplossing heb.

.
DivaBurga schreef:Nee ben pas 2 keer op stap buiten ritje mee geweest hoor. Verder wel weer maandje aan het rijden maar beetje in stal en op het erf omdat bak drama is en alles buiten bak is leuk.
Nee dit is niet mijn aanpak. Nou andere paardje vond het in de bak geweldig en die lekker gelongeerd en alle dingen geleerd. Omdat mijn paard de bak niet zoveel aan vind had ik met stalgenootjes bedacht mee op een buitenrit te gaan kijken hoe dat ging.
Ik denk ook wel dat ik overmoedigd raakte toen het zo goed ging en vrouwtje wat hielp zij ooo jij redt het wel (nou dat blijkt niet helemaal waar te zijn) en toen misschien toch wat te snel ben gegaan.
Ik ga idd weer terug naar het longeren kijken hoe dat nu gaat en dan langzaam opbouwen (met hulp)