Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Misschien dat ik hem sneller dingen achter elkaar moet laten doen, want hij is soms ook erg snel afgeleid.
. Relaxed schreef:Idd, niet af laten vegen..En qua appels en slobbers, dan geef je het niet
Maar in het rijden hoort hij zijn aandacht bij jou te houden en dus geen schuim aan zijn been afvegen. Als hij het wel doet of wil doen been erbij, overgang rijden, of wat dan ook om hem ervan af te leiden..
Joolien schreef:Relaxed schreef:Idd, niet af laten vegen..En qua appels en slobbers, dan geef je het niet
Maar in het rijden hoort hij zijn aandacht bij jou te houden en dus geen schuim aan zijn been afvegen. Als hij het wel doet of wil doen been erbij, overgang rijden, of wat dan ook om hem ervan af te leiden..
Maar als jij onwijs veel jeuk heb, word je toch ook helemaal gek als ik elke keer op je vingers tik dat het niet mag?![]()
Ik denk dat je beter echt kunt kijken of je het kan verminderen. Ander voer wellicht, misschien is het een maagzweer, dan kwijlen paarden vaak ook meer. Heb je het wel eens aan de dierenarts gevraagd of die ideeen heeft??
Net als dat ie niet mocht stilstaan om te poepen.. saskiakefie schreef:Ik vind dat echt zielig als je hem omhoog trekt/niet toe laat dat ie z'n mond afveegtDoet ie niet voor niks.... Zullen we jou (aan degene die dat als 'tip' gaf) eens je handen vast binden als je erg jeuk hebt, is toch ook niet eerlijk? Ga dan bitloos rijden ofzo..
Ik had het ook niet tegen ts
marjor schreef:We hebben iedere 2 weken les en letten daarbij goed op de aanleuning. Hij loopt goed van achter naar voor en heeft geen valse knik.