Mijn opa heeft een jaartje geleden een prachtige drie jarige merrie gekocht, die we samen hebben opgeleerd.
Hij heeft haar ingereden etc. en ik nam ze mee in het parcours om wat ervaring op te doen. Aangezien ik het nu érg druk heb met school als ik met mooie resultaten wil slagen
Hebben we gezocht naar een ruiter voor haifa. We moesten niet lang zoeken en vonden een ruiter op de manege zelf, die helaas na een kleine maand de manege moest verlaten wegens omstandigheden.. lang verhaal.Maar dus, we moesten op zoek naar een nieuwe ruiter. Een oud stalgenootje was de eerste waar ik aan dacht, ze kon geweldig goed rijden en we hebben dus niet lang getwijfeld. Vandaag heeft ze met haifa getraind, en had ik mijn camera bij. Ik MOEST dus gewoon foto's hebben.

Helaas (bijna) geen foto's van het indrijde...
Ik vind haar een heerlijk en mooi paard, wat vinden jullie?
Haar lief koppie

Aansingelen en klaar voor vertrek!

Instappen

Even lekker vooruit, heerlijke achterhand trouwens

En een galopje

Nog een drafje, weer de achterhand er lekker onder

Even een sprintje trekken, ze is nog jong en kan zich nog niet zo lang een een stuk concentreren... Even "pauzeren" moet dus kunnen

Toen ging ze springen, waar de training eigenlijk om draait. We doen alles rustig aan en zijn pas na drie kwartier begonnen met springen, helaas wou mevrouwtje nog niet springen :p We hebben trouwens goed ingesprongen, eerst balkjes en dan het kruisje links op de foto.

Daarna ging het weer goed

Einde van de training en lekker uitstappen

Helaas was onze lieve amazone haar handschoenen vergeten aan trekken.. AUWTCH
Ook een erg leuk hoofd dat haifa hier heeft 

Nog even poseren met haar vuile snoet

En mijn moeder die ook nog even een foto van mij en mijn pony heeft genomen. Heb hem dan maar na de "fotoshoot" gereden... ik vind hem wel leuk

Bedankt voor het kijken en een reactie zou heel fijn zijn

En een excuus dat ie te sterk is dat komt door jouw manier van rijden. Aanleuning en nageeflijkheid komt van achter, ik zie jou alleen maar aan de voorkant bezig zijn.