Daarvoor neme men:
- 1 waarheidsgetrouw paard
- 1 waarheidsgetrouwe ruiter
- 1 waarheidsgetrouwe cameraman
en de instructie om veel filmpjes te maken, de hele tijd door. Vervolgens plak je alle filmpjes die zijn gemaakt chronologisch aan elkaar en je zet er geen irritant muziekje onder. En voila: een zo waarheidsgetrouw mogelijk beeld van een training. Ik vind het effect wel leuk, omdat je ziet dat ze steeds beter gaat lopen.
Tijdens het inrijden was de cameraman nog niet gearriveerd: voor het filmpje begon hebben we nog even met langere teugel gestapt en gedraafd.
Ons lijstje:
- Arwen, 12 jaar, KWPN, Kigali x Joost
- In een ver verleden M1 dressuur
- Nu recreatiepaard ivm kissing spines en hoefkatrolontsteking, maar ze kan nog wel bereden worden hoor

Dit was de eerste serieuzere training van na de vorst. Af en toe is ze wel met bijrijdster (xVerax) in de manegeles geweest.
In deze training heb ik geprobeerd haar wat aan mijn been te krijgen en actief te maken. Je ziet ook dat ik tempowisselingen rijd, ook al had het terugrijden wat duidelijker gemogen. Ook denk ik dat het tempo over het algemeen wat te hoog lag, ook al was het wel mijn eigen tempo. Iets meer rust erin was naar mijn mening niet verkeerd geweest. Maar ik ben wel erg blij dat ze vlot doorliep en zich niet erg vastzette in de rug. Ook heeft ze de neiging wat in de hand te gaan hangen, maar dat viel vandaag nog wel mee.
Ik ben benieuwd naar jullie commentaar, zowel kritiek (onderbouwd) als positief commentaar (onderbouwd). Schroom niet!

(cap is af omdat ik dat mooi vond voor de foto *duikt*

Check ook even het topic van mijn verzorgstertje: [RT-HAW] Springlesje @Manege op Arwen *Filmpje