,Op het filmpje te zien is Curona een ondertussen 5jarige merrie v. Landlord x Indoctro.
Sinds april 2011 zijn we begonnen met wedstrijden te starten. De klasse B dressuur ging goed en we zijn nu L1 gestart vanaf november 2011 en hebben ondertussen 3 winstpunten. Nu heb ik een aantal proeven gereden in de L1 en heb te horen gekregen van een aantal jury's van: Meis je rijd netjes maar je paard loopt te diep en zo kom je net niet aan je punten, dit wat in de B dus nog niet zo'n probleem was is het nu wel in de L1.
Ik ben met haar hard aan het werk om de achterhand sterker te maken doormiddel van dressuur training maar ook erbij springen en trainingen op het strand zodat ik het aan de voorkant ook beter voor elkaar krijg.
Punten die vaak op me protocol staan zijn:
- Paard loopt te diep
- Denk om aanleuning
- Paard is ongehoorzaam ( ze wilt af en toe niet stil staan, maar daar hebben we nu hard aan geoefend en ze gehoorzaamd al beter)
- Middengangen: Kan meer
Waar ik meestal wel goede cijfers op haal tijdens me proeven zijn:
- Halstrekken
- Wijken
Nog even snel over mezelf: Ik ben zelf L dresuur en L springen geweest met een andere paarden.
Nou ben ik benieuwd wat jullie zien op het filmpje en mij natuurlijk nog wat tips mee kunnen geven en opbouwende kritiek.
Filmpje is wat donker maar word halverwege beter, hoop dat jullie het zo een beetje kunnen beoordelen. Zo niet maak ik binnenkort even een ander filmpje.