Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nee nog lang niet zat van de foto's.Japeloup en witje een mooi duo
Bedankt ook allemaal voor de adviezen over het naar binnen cq buitenvallen. Eéns als de sneeuw gesmolten, en de bak ontdooit is, de vogels weer fluiten ga ik ze allemaal uitproberen. Heb gewandeld. Nee niet een rustig kuierpaadje. We kwamen schaatsers tegen
en later de ijsbaan met heel harde muziek. Ook heel leerzaam, ik was helemaal duizelig
van alle minivoltes die Tov draaide. Op de terugweg, toen het lawaai en schaatsers linksachter mij zat, liep ze steeds rechtsvoor me. Ze maakte er een soort schoudervoor van, en hoewel ze niet liep waar ze hoorde stopte ze als ik stopte, en reageerde ze wel op een ophouding.Ook zat er geen druk op de lijn als ik stil stond. Ze was wel erg opgewonden, maar voor rede vatbaar. En nu, wat is nu de volgende stap? Ik kan ook een rustige route kiezen, of moet ik opnieuw de confrontatie aangaan? Het is trouwens erg goed voor mij om dit soort dingen met haar te doen. Hierdoor leer ik haar beter kennen, en dat heeft weer een positief effect als ik er opklim heb ik gemerkt
je kent me toch 
En nu nergens last meer van. Gisteren werd ik ook al zo misselijk van die tabletten dus ik geloof dat ik die noooooit meer inneem.

Deel 3!
klaarleggen.. dit keer met volle batterijen
Gut en dan ben ik zo verliefd op haar bozige toet
en dan krijg ze kusjes... wordt ze nog bozer
Na galopje werd ze braver en toen hebben we met schouder voor zitten puzzelen. Rechtsom doet ze dit makkelijk. Linksom gaat het moeilijk en stug. Na een paar keer ging het iets beter.. Braaf paard en het niet meer gedaan. Stoppen op je hoogtepunt toch??