Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keat schreef:marjo_elise, het staartzwiepen is eigenlijk nog steeds verzet. het is echt een miepje.
mn handen moeten idd echt stiller. ik stoor me er ook enorm aan en heb er verder nooit last van.. erg apart.
let erop dat je meeveert in je elleboog
ik vind het eerlijk gezegd super dat je de stap genomen hebt om haar na te laten kijken en onder begeleiding verder te gaan, weinig mensen die de perfecte ruiter benaderen en uiteindelijk is het de bedoeling dat jullie samen door 1 deur gaan

nu reageer ik op mezelf
Geef je paard de ruimte om zich te ontwikkelen in de gangen, het is nog wat onbalazig. Helemaal niet erg hor, maar dat ga je er echt niet uitrijden met een spoortje. Ik zou die lekker weer gaan gebruiken als je ze nodig hebt om je hulpen te verfijnen in de hogere dressuur oefeningetjes. Daar waar ze voor bedoeld zijn
) er nu echt aan te gaan rijden ipv meeliften en hopen dat ze niet te gek doet.keat schreef:owja, en mn hand! moet ik echt aan werken.
ik ga me er ook nog eens zo op zitten focussen, zodat ik mn ellebogen op slot zet.
dit verergert het alleen maar.
ik moet echt meer scharnieren.
confronterend zo'n filmpje, maar wel erg leerzaam!!
jade, gelukkig heb ik die negatieve reactie niet gezien.
het is al confronterend genoeg en ik doe mn stinkende best.
nee, ook ik ben geen anky.