Ik heb To Limit nu 3 jaar, het is een KWPN'er die vaak liever lui dan moe is. Het niveau is denk ik net B ofzo, ben niet heel erg mee bezig gaat mij vooral om het plezier en onze band en dat ziet wel goed
We werken ook hard aan voorwaarts rijden. Het voorwaarts neerwaarts blijft nog lasig, en dan vooral het langer worden in zijn nek. Om hem te ondersteunen duik ik zelf alle kanten op want natuurlijk niet de bedoeling. Mijn zit is dus niet echt om over naar huis te schrijven. Dit komt ook doordat we hard aan het werk zijn met rechtmaken op lange zijden en stelling. Het fotografie talent van mijn moeder is niet echt geweldig (lees: 10x achter elkaar klikken en de rest van de tijd niet meer), maar ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik zie dat er om deze reden ook toevallig veel foto's de ene kant op zijn, en weinig galop foto's. Foto's staan niet op volgorde.

Galopfoto, ben hier wel tevreden dat ik mijn teugels eindelijk wat korter heb zodat mijn handen wat omhoog kunnen.

Hier ben ik tevreden over

Uitstappen, richting lang en laag

Ik stoor mezelf vooral aan mijn benen die onderhand 3 meter naar voren mogen, en dan zie je ook dat mijn beugels wel op maat zitten maar dat ik ze nu mega optrek. Ook mijn handen, zijn achterhand gebruik en halshouding moeten beter

btw voor de mensen die opletten: ja dat is mijn foto open programma ding die ik er niet goed afgesneden heb toen ik ze ging opslaan
eerst voor het been en actief, daarna pas de rest
worden ze stuk scherper van 
dan krijg je alleen nog maar meer stelling waardoor hij nóg meer over de buitenschouder gaat weglopen... juist buitenteugel erbij, en idd buitenbeen