Vandaag had ik afgesproken met een meisje, dat waarschijnlijk Tiko gaat bijrijden. Ze komt al regelmatig op stal, dus toen ik kwam had ze al gemest en gepoetst (ik was ook wel een beetje te laat )
Tiek vandaag de dag: Onbespierd ruggetje en nekkie, hij moet nodig aan het werk!
Toen rijden, ik eerst heel even, maar algauw durfde ze erop, en na enige aanmoediging sprong ze ook! Dat ging zo super dat ze nog aardig hoog heeft gesprongen ook!
Toen ik weer erop....en als ik lekker aan het rijden ben, wil ik er ook niet meer af Ik heb ook even gesprongen
Hij liep sommige stukken best lekker, maar er zijn erg weinig rijfoto's. Hier de paar die gemaakt zijn...
Zit er weer lekker vaag op
Hmmmmmm wat loopt ie toch netjes (not )
Hoe fout kan het moment der foto zijn?
Toen ik ook ff gepsprongen. Laag begonnen, maar vrij pittig geeindigd!
Ooops....heel vroeg afgezet!
En nog een stukje hoger:
Toen ging ik even wat uitproberen...of het ook zonder hoofdstel kon. Het resultaat:
We beginnnen weer laag:
Toen ging er een sprong een beetje fout...had nog een galop sprong verwacht, zie hier het resultaat
Nog een keer geprobeerd, en toen ging ie super!
Afzadelen; Hij bleef keurig staan
Rollen....
En de wei weer op
Wat zo ontzettend grappig is: Op zo goed als alle foto's, bijv. de springfoto's en de weide foto's houdt tiko ondertussen ook nog de fotograaf in de gaten. Hij kijkt steeds in de lens
Dat was hem weer
Had eigenlijk veel meer foto's, maar hij is langzaam dat ik maar een deel heb geschrapt...
Laatst bijgewerkt door Tiko op 13-10-03 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt