Ik had zaterdag zoals gewoonlijk weer iemand gestrikt om foto's van mijn les te maken ( hé miek
)Het rijden ging niet zo goed als normaal
maar dat komt omdat ik met mijn linkerringvinger in een spalk zit omdat daar een peesje in is gescheurd ( lekker vaag taalgebruik)Dus mijn teugels moest ik nu egt raar vasthouden ( tussen middel en ringvinger zeg maar en dan goed klemmen met duim en wijsvinger) en ik merkte dat ploom daar tog niet zo goed op liep als anders maar ja...

Deze heb ik uitgesneden..hier was ik me beugels nog op maat aan het maken..maar marieke vond dat ze zoow mooi keek

Foto's van het losstappen zijn er niet..want me fotograaf moest ff iets anders doen

Even stilstaan..want volgens de instructrice lette niemand op
( éindelijk mijn handen eens dichter bij elkaar en wat hoger)
Hier keek ik even over Paloma heen want ik dacht échtdat er een kwartje lag (zou tog zonde zijn hé)

Eerst maar een niet zo mooie draffoto

De mooiste foto...alleen heb ik mijn rechter hand te hoog ( reed toch wel veel op rechts merkte ik...komt door die irri spalk)
Nu komt het lollige gedeelte..de galop..daar moet ik echt aan gaan werken want ze huppelt de bak maar rond in een te hoog tempo met haar hoofd richting sterretjes
...ik weet dat de fout bij mij ligt
...ik kom er nog wel achter wát ik dan fout doe

Ik moest ook constant mijn teugels opnieuw op maat maken >;)

Even uitstappen...

Nog even hangen voor je eraf moet zodat je een leuke foto krijgt
Om een uur of vier kreeg Paloma haar lunch...en ik schoof gezellie aan

Zoals je ziet was ik ook erg interessant

Lekker artistiek

"Heej jij daar..ja jij...met dat fototoestel!!... heb je ook honger?Ik heb genoeg hoor!"

Ik vind mijn zaterdagmensje best lief hoor...en zij mij ook

Nou doei
Dit waren ze weer...ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Opbouwende kritiek of evetuele tips zijn altijd welkom!!
Veel liefs!!
Djoontje

jullie zijn een leuk stel!
bedankt....ik vind haar idd een schatje..alleen die galop is zo moeilijk..Paloma is er volgens mij heilig van overtuigd dat als ze maar hard genoeg gaat, de galop het snelste klaar is ( niet dus..)
en dat is het belangrijkste toch?!?