Zondag had ik oefencross in Aalten, en dan moet je dus smorgens springen en dressuur en dan smiddags wegparcour en de cross.
Nou tegen het springne zat ik wel een beetje op want het gaat de laatste tijd zoo slecht maar ik dacht ik doe gewoon me best.
Nou losspringen oohhh ging al zo slecht, hele tijd weigeren voor een oxer en aahh ik was boos haha

Njaa hier doet Dinant, onze instructeur mijn sporen wat hoger zodat ik haar goed kan.....
Aan drijven
en staat ie er niet sjarmant op samen met benno de voorzitter van onze club 
Nou toen de ring in en jaa hoor op hindernis 1 een heel laag stijltje gaat ze al staan aahhhhhhhh

maar uiteindlijk lukt het toch:
Nou ik dacht dan gaat ze zeker op hindernis 2 en 3 staan want 2 was hooibalen en 3 was een muur en wat doet ze.... springt ze er zo overheen
en bij hindernis 4 weer een gewoon stijltje gaat ze weer staan en nog 2 x dus was ik uitgebeld en daarna springt ze er wel over heen he grrmmppff
Nou toen na het springen op naar de dressuur, dat vind ik altijd wel leuk, snel martingaal af en naar de dressuur nou ik was daar net en was de gene die voor mij moest al klaar
Ach dacht ik ik heb toch al gesprongen dus zonbeetje los is ze wel..
ik mocht nog even in de ring rondrijden en toen zei ik begin maar hier, dit was trouwens mijn 2e x L1 hier wat foto's

mooie draf 
Halthouden
Middendraf.. Oohhh zie mijn beentje
maar dat laatste stukje komt ze altijd terug en daar moest ze doorlopen haha Vrolijke Pasha
haha die manen
Met op de achtergrond De bazin van Pasha
:DGalopje....
Draff. mooi he met die bosjes op de achtergrond
Nou toen het wegparcour stelt niet veel voor, ik ging samen met een ander meisje en de heenweg alleen maar stappen want de trug weg worden de ponys toch opgefokt en hebben we maar geprobeert rustig terug te draven/galoperen
Toen de cross.. helaas geen fotows van omdat de digi leeg was

Maar het viel me erg mee, ik moest als eerste en dan weet ik dat pasha niet van de groep weg wil,
nou bij hindernis 1 daarom een weigering, toen rustig door naar 4 daar 2 weigeringen, bij 5 een weigering, toen moest ik me omdraaien, weer richten de groep.. ging ze heel hard, en nam alle hindernissen zoo

nou dan moest je een stukje in het water, daar ook een weigering maar toch erdoorheen en over het kruisje wat er stond en voor de rest geen weigeringen

Dus het viel me allemaal nog erg mee

Hier 1 foto van het begin, dan zeggen ze Ready
Go... hier was ik over hindernis 1
hahaaOjaa.. ik ben niet zo breed hoor
Maar wel veilig, duss een bodyprotector om
Nou toen wachten op de prijsuitrijking, niet dat ik prijs had ofzo.. want ik was uitgebeld met springen enzo maar de hele club was er nog en ik wou graag me punten voor de dressuur weten en ik had
159
-2 omdat ik verkeerd ging Dom Dom Dom.. haha 
dus weer 1 winstpuntje erbij nou heb ik er 3 in 2 wedstrijden

Groetjes Laura!!!

?