Ziet er echt al super uit! Je hebt ook echt een super pony, fijn werkwillig diertje zo te zien. Ik vind hem ook niet langzaam ogen, is actief zat. Beweegt mooi los door z'n lichaam en inderdaad wat een middendraf heeft ie! Vind jullie een mooie combinatie!

Wel ga ik mee met bovenstaand commentaar, je benen kunnen nog wat stiller. Probeer je bovenbenen niet te veel aan te spannen, want juist dan druk je jezelf uit het zadel. En ook je handen zijn af en toe nog wat beweeglijk, maar dit komt volgens mij omdat je je nek/schouders wat vastzet en je armen loslaat. Misschien kun je tijdens het rijden je onderarmen wat meer aanspannen waardoor je je handen stiller houdt, op den duur gaat dit automatisch en hoef je ze niet meer aan te spannen om je handen stil te houden. Probeer ook eens tijdens het rijden een letter ingedachten te nemen en dan elke keer bij die letter eens goed in en uitademen zodat je alle spieren ontspant, hierdoor ga je een stuk makkelijker en losser zitten en kun je nog fijner met je pony meebewegen. Als jij ook losser zit, kan je pony nog fijner voorwaarts bewegen, zonder dat het gehaast wordt zoals het nu af en toe is..
Probeer ook voor je uit te blijven kijken en niet naar je mooie pony, bij je middendraf kijk je bijvoorbeeld naar beneden. Verder moet je proberen gelijke druk te houden op beide beugels, omdat je af en toe wat scheef hangt, je bovenlichaam moet je wel meedraaien in de wendingen, maar niet naar binnen gaan hangen. Maak je binnenbeen lang en blijf zelf recht boven je pony zitten, kan hij nog fijner om je been buigen namelijk.
Wat betreft je proeven... de voltes 15 meter in galop, mag je nog wat kleiner rijden, je rijdt nu bijna gewoon een grote volte

En dat je op de AC-lijn moet halthouden vanuit draf, moet je je pony nog enkele stappassen laten zetten, in de L2 mag je officieel nog niet draf-halt.
Het lijkt zo een heleboel commentaar, maar het is allemaal opbouwende kritiek. Ik vind het er al super uit zien en vind je punten dan ook terecht. Nog net wat verbeterpuntjes voor nog fijnere proeven.
Succes verder en ga vooral zo door, komt helemaal goed met jullie!