toen de groep van 'De Bokker'
afgerond was werd 'De Bokker' benaderd om het paard van een stalgenoot in de clinic te rijden aangezien de eigenaresse helaas last had van een oude blessure. 'De Bokker' bedankte vriendelijk en vond mij wel een geschikte vervanger.Zo gezegd zo gedaan.
Ik had wel een rijbroek aan, maar verder geen rijschoenen oid.
Mijn eerste reactie was dan ook: "Maar ik heb geen setje *huilsmilie*", maar dat was volgens de eigenaresse en 'De Bokker' niet nodig en totale onzin.
Na wat heen en weer gevlieg kreeg ik een cap, chaps, sporen, zweep en handschoenen aangeboden, het paard was al gezadeld en ik kon zo opstappen en de clinic inrijden. En niet zomaar een paard, nee, een rasechte Knabstruber
Na een heel kort meningsverschileltje heeft Cheyenne geen stap meer verkeerd gezet.
Sterker nog, Cheyenne werd zelfs nog ingezet als voorbeeldfunctie toen een paard een bord hindernis weigerde waar de zon op scheen. Stoer peerd!
Helaas zijn de foto's allemaal behoorlijk mislukt
Er is met instellingen gerommeld en ik krijg het niet meer recht gebreid, dus van de week moet ik eerst maar eens het boekje erbij pakken.
Hier diegene die het beste gelukt zijn:
Voorstellen: "Wij zijn Sjuim en Cheyenne en kennen elkaar 35 seconden
"Netjes er overheen bukken Yennie:
De dubbel pastte gewoon!
Bordje:

Braaaaf:
Een gaatje dichtrijden gaat niet zo makkelijk als met een paard met wat meer bloed

Maakt niet uit, Cheyenne rekt wel

En de sponsor die deze rit met Cheyenne mogelijk maakte

En?
Hoeveel plaatsen ben ik gezakt in de Bokt-snob-top-tien?
.

. 

.