recht gaan richten van je paard op
deze mannier van trainen, wil ik graag gaan proberen met het rijden.
Om te gaan kijken als dat gaat werken bij mijn paard,
Ik heb al veel dingen geprobeerd met anders te gaan lessen, maar helaas werkt het niet bij mijn paard.
Omdat het met allerlij hulpdingen word opgelost wat wel even werkt maar daarna niet meer,
Het paard waar ik op rij word erg sterk omdat hij zijn tong tegen het bit aan drukt, en naar buiten laat hangen, vervolgens heb je geen stuur meer op een kant.
en een klodder schuim in je gezicht hangen,Ik heb er verschilende mensen naar hem laten kijken, die zeggen leg je er nou maar bij neer want je paard stopt hier toch niet meer mee, ik kan hier gewoon niet mee leven, dat er geen oplossing hier voor is, mijn vriedin had het over recht richten, dat dit wel eens de goede uitkomst kan zijn voor de problemen die ik heb met hem,
Verschilende tandartsen heb ik er bij gehad ,en osteopaten, ook zij kunnen niks meer voor hem doen, dit omdat hij geen haken meer heeft of blokades, ik kan mij hier gewoon niet bij neer gaan leggen dat ik dit niet kan gaan oplossen,
Andere bitten heb ik geprobeerd maar dat helpt ook niet bij hem, weken vakantie heb ik ook geprobeerd zo dat hij alles gaat vergeten,
Ik geniet op het moment gewoon niet meer van hem, omdat ik het zo graag anders wou zo als vroeger ging met rijden,
dankje
een paard heeft een geheugen van een olifant