Ten eerste hartstikke leuk dat jullie even een kijkje nemen!
Informatie over Armani:
Armani is een 6-jarige ruin. Armani is niet van mij zelf ik rijd hem nu sinds 4 maanden ongeveer 3 á 4 keer in de week. Hij is nog nooit uitgebracht op wedstrijd en 11 november 2011 was ons eerste wedstrijd debuut samen! Ik heb besloten om niet in de B te beginnen, omdat hij over het algemeen een goede basis heeft en super fijn is ingereden. 11 november zijn we dus voor het eerst L1 gestart en met succes! We hebben 182 en 188 punten behaald en ik was super tevreden. In de eerste proef was hij nog al gespannen en ik zelf ook, in de 2de proef was dit al een stuk minder dit was ook terug te zien aan de punten. Rij-technisch gezien stond er niet veel commentaar op van de jury dus daar had ik niet zoveel aan. Maar waar ik tijdens de training vaak tegen aan loop is dat hij te diep komt en zo op de voorhand gaat lopen. Hier werken we al heel hard aan en dat gaat ook steeds een stuk beter. Ik heb helaas geen foto's van het wijken, maar hier werken we ook super hard aan. Rechtsom schaart hij prima en neemt hij ook z'n achterhand mee, linksom schaart hij wel maar de achterhand wordt soms niet meegenomen. Ook dit gaat steeds beter, maar moet zeker nog aan gewerkt worden.
Ik heb alleen foto's van het inrijden en ik zal ook een paar foto's plaatsen van toen ik hem net reed zo kunnen jullie misschien een beetje verschil zien. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en ik sta open voor tips/commentaar!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Een maand geleden

8. Twee maanden geleden
Barst los!!
Voor andere vragen kun je me altijd PB'en!
Gr. Shanice ten Broeke
Let erop dat je daar wat meer ruimte mee geeft, ik denk dat hij dan al veel beter in staat is om die ruimte ook te nemen in zijn hals.