Wainonia heeft ontzettende spanning in binnenbakken en wat dat betreft deed ze het gisteren heel behoorlijk. Wel gespannen, maar geen vlucht/bok of andere rodeo-partijen deze keer.
De belangrijkste punten die op de coupons stonden zijn eigenlijk al tijden dezelfde: spanning, gespannen, verzet, tegen de hand enz. Dat zijn telkens (kleine of grotere) haperingen tijdens een oefening doordat paardelief telkens maar zenuwachtig/angstig/gespannen blijft in wat voor binnenbak dan ook. Daardoor wordt een proef minder vloeiend en krijg ik dus telkens zo'n 5-6-7 proefje zonder uitschieters.
Qua oefeningen beheersen we het L1 wel, hoewel de middendraf en middengalop gisteren niet helemaal goed ging (te weinig verruimd en te hoog tempo).
Positief punt is, dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer 2 zevens gescoord heb op mijn houding en zit, en dat is iets waar ik de laatste tijd erg hard aan heb gewerkt (en nog steeds mee bezig ben). Ook was ik met deze punten toch nog gedeeld 4de en 7de met deze punten, dus algemeen gezien kon het slechter.De foto's zijn van draversfoto, maar ik mag ze hier posten.
Ik zou graag jullie verbeterpunten willen horen, want we willen toch wel graag een keer richting de L2 zo onderhand
:arbeidsdraf

middendraf:

inzet en wijken:

galop: